Login

Konsultfabriken

Koordinator - system inom ekonomi/finans och HR

Just now we have a request from one of our Swedish clients for a Koordinator - system inom ekonomi/finans och Human Resource.

As our client explained:

Beskrivning
Koordinator för system inom ekonomi/finans och Human Resource där du bla samverkar med våra systemägare och externa leverantörer. Din roll är att säkerställa systemens tillgänglighet, säkerhet samt prestanda.

Givetvis kommer Koordinator för du också att pro-aktivt planera för underhåll och övriga aktiviteter kring systemen.

Krav:
- erfarenhet av Microsoft SQL Server och Oracle
- erfarenhet av Microsoft plattformen
- erfarenhet av systemutveckling

Meriterande:
- erfarenhet av tekikkoordinering
- erfarenhet från ekonomi/finans- och HR-området

Dessutom:
- skall du vara utåtriktad och ha lätt för samarbete med andra och behärska engelska språket flytande i både tal och skrift

Duration: Until 2010-12-31, with a good possibility of extension.
Start: 2010-09-01
Place: Södertälje 

Back

This assignment is closed.



Have a look at our open assignments!