Koordinator - system inom ekonomi/finans och HR
Just now we have a request from one of our Swedish clients for a Koordinator - system inom ekonomi/finans och Human Resource.
As our client explained:
Beskrivning
Koordinator för system inom ekonomi/finans och Human Resource där du bla samverkar med våra systemägare och externa leverantörer. Din roll är att säkerställa systemens tillgänglighet, säkerhet samt prestanda.
Givetvis kommer Koordinator för du också att pro-aktivt planera för underhåll och övriga aktiviteter kring systemen.
Krav:
- erfarenhet av Microsoft SQL Server och Oracle
- erfarenhet av Microsoft plattformen
- erfarenhet av systemutveckling
Meriterande:
- erfarenhet av tekikkoordinering
- erfarenhet från ekonomi/finans- och HR-området
Dessutom:
- skall du vara utåtriktad och ha lätt för samarbete med andra och behärska engelska språket flytande i både tal och skrift
Duration: Until 2010-12-31, with a good possibility of extension.
Start: 2010-09-01
Place: Södertälje